woensdag, december 20, 2006

rare kotstganger



One must still have chaos in oneself to be able to give birth to a dancing star - Friedrich Nietzsche

Liefste Julia,
Je was zo openhartig over jouw rare gewoonten dat ik het niet zal nalaten de mijnen met jou te delen.

1) Als ik een boodschappenlijstje maak dan loop ik in gedachten door elke gang in de supermarkt in de hoop dat ik niets zal vergeten.

2)Die boodschappenlijstjes vergeet ik meestal thuis of vind ik nooit terug als ik ze nodig heb. Gelukkig herinner ik mij meestal wat er op het briefje stond enkel door het een keer opgeschreven te hebben.

3)In de winter ga ik slapen met mijn sokken aan, meestal heb ik ijskoude voeten en kan de slaap anders niet vatten.

4) Op zondag loop ik lekker lang in pyjama rond, geniet van een uitgebreid ontbijt en doe lekker niets. 's Avonds vanaf 19uur is de tv helemaal voor mama alleen en kijk ik naar mijn favoriete programma's terwijl ik de strijk doe. Verboden te storen!

5) Lezen doe ik liefst als ik alleen ben, ik sluit mij immers af voor iedereen en hoor dan niet als iemand tegen mij praat.

6)Als er reclame is tijdens een film of programma begin ik meestal te zappen uit ongeduld.

Ziezo. Waarschijnlijk beschik ik over tal van andere rare gewoonten maar voor mij zijn ze doodnormaal. Een ander kan misschien beter oordelen wat raar is of niet.

Als er iemand zich geroepen voelt om zijn rare gewoonten te delen be my guest.

Habit converts luxurious enjoyments into dull and daily necessities.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

1. dat wordt miserie wanneer iemand het in zijn hoofd krijgt om eens al het gerief op andere plaatsen te zetten in de winkel
2. hopeloos!
3. nog nooit overwogen om een warmwaterkruik aan te schaffen?
4. blijf je tot 19 uur in je pyama lopen?
5. autistische trekjes?:)
6. groot gelijk!

Mijn rare trekjes kan je eind deze week lezen.

Sana follia zei

>>bart
1)inderdaad
2)dan vermeld ik de uren nog niet dat ik verspil aan het zoeken naar mijn sleutels
3)heb wel een kersenpittenzakje maar dan krijg je net warme maar natte voeten.
4)hihi zo erg is het nu ook weer niet, laat ons zeggen tot in de late voormiddag.
5) Mijn (ex)baas zei vroeger altijd : jij kan vijf dingen tegelijk. Spijtig genoeg is dat niet het geval als ik lees.
6)ook zo ongeduldig misschien?

Ik ben benieuwd hoe erg het met jou gesteld is ;p

Julia zei

Daar waren ze al , je rare gewoontes :)
En het valt reuze mee,zo'n fotografisch geheugen wil ik ook wel !

Maxentia de Beauvais zei

Best een gewone rare hoor jij, je hoeft absoluut niet ongerust te zijn

Sana follia zei

>>Julia
Ik zit een beetje raar in mekaar. Sommige dingen kan ik super onthouden zoals namen en gezichten maar andere dingen kan ik onthouden van 12 uur tot hoog noen.
super vervelend!

Sana follia zei

>>maxentia
Oef, gelukkig dat mijn man geen lijstje over mij moet maken, misschien is die wel kilometers lang ;p